Tudósító 2008.05.10. 08:56

Folyóka

kisebb méretü, sekélyebb nyitott csatorna az esőviz elvezetésére.
Forrás: Pallas Nagylexikon
Érdemes beleolvasni!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr45462296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ms.Acca 2008.05.10. 15:44:25

Ez érdekes! Én azt hittem, hogy a folyóka nevü virágról kapta az utca a nevét. Folyondár és a folyóka nincs messze egymastól :)

Tudósító 2008.05.10. 15:56:29

Nem tudom, miről kapta a nevét, van olyan, hogy folyóka nevű virág? Milyen? Közben megnéztem és a mezei szulák a folyóka. Nem szeretem, alig tudom kirtani. Lehet, hogy erről kapta a nevét az utca. mert rengeteg van a kertben! (sajons)

Ms. Acca 2008.05.13. 14:02:42

En a ronda szurke hazakban vagyok erdekelt, kert sajnos nincs... De valoban sok van belole a kornyeken.
süti beállítások módosítása