Csak csendben merem mondani, nehogy elkiabáljam:

azt csiripelik a verebek, hogy lámpát kapunk a Szépvölgy-Folyondár sarokra. Jó pár év küzedelem előzte meg.

Csak remélni tudom, hogy ezzel együtt egy jobbra lehajtósávot is kialakítanak a Folyondárról.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr192312103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aggie 2010.09.27. 20:11:03

Ez nagyon jó hír!

Kérdésem lenne: ma este hazafeléjövet szembetalálkoztam egy rókával, amit most láttam először errefelé, soha korábban. Az tünt fel, hogy nem ijedt meg és nem szaladt el, amikor meglátott, hanem békésen ücsörgött tovább. Elolvastam pár oldalt a veszettségről, de nem tudom eldönteni, hogy beteg lehetett-e az állat. Mielőtt holnap bejelentem az önkormányzatnál, gondoltam megkérdezlek Benneteket, hogy ez újdonság vagy korábban is találkoztatok már ilyennel errefelé.

Tudósító 2010.09.28. 09:09:35

Szia @Aggie!

Ne igyunk előre e nedve bőrére, hiszem, ha látom a lámpát!
Én még soha nem láttam rókát, tegnap este is sétáltam az utcában a kutyámmal, még szerencse, hogy nem látta meg. Azt gondolom érdemes bejelenteni és felteszem ide a blogra is. Sosem lehet tudni. Nehogy valakit megharapjon, és ne szenvedjen, ha beteg.
Köszi, hogy bejelented :)
süti beállítások módosítása