Kedves Aggie!
A régi lakosok tudják milyen nehéz volt a 165-ös kiharcolása, azelőtt csak a 65-ös járt, a Folyondár Szépvölgyi sarkáról kellett felgyalogolni az embereknek a hegyre.
Zebra: Én már sok kört futottam, itt a blogon is volt közvélemény kutatás zebra ügyben. Talán hárman szavaztak, abból egy én voltam.
Ha valaki segít, szívesen elkezdek egy aláírásgyűjtést ez ügyeben, mert teljesen jogosnak tartom a kérés. Én is ott megyek át minden reggel, de van, hogy nem is tudok átjutni. Már arra is gondoltam, hogy veszek egy flakon festéket és egy éjjel felfestem. Amúgy a fővároshoz tartozik, mert busz jár rajta.
Várom az ötleteket. Én vasárnap egy hétre elutazom, de utána mindent bevetek, ha nem leszek egyedül!
Az utca végére a megállni tilos táblát is sikerült, meg a kátyúk betömését is kiharcolnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr22140747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása