TÍZ ESTE PAPP JÁNOSSAL I.

Zarándok-napló versekkel, zenével, képekkel

Sajnos már minden jegy elkelt, de beszéltem velük és májusban megismétlik a sorozatot. Nagyon várom, mert későn ébredtem és már nem kaptam jegyet, pedig 2011-ben én is készülök Santiagoba! Én a második előadásra (Március 22., hétfő) azért benevezek.

Rendező: Pannon Művészet Alapítvány

Arról fogok mesélni neked, ha eljössz – a humort, lírát csipetnyi filozófiával fűszerezve – hogy: ahol a szeretet, a barátság, a bizalom, a türelem, az együtt-érzés, a segítőkészség magától értetődő része a létezésnek, ott jó lenni, ott jó élni. Ilyen a spanyolországi zarándokút, az El Camino. 2005 nyarán jártam végig a 900 km-es utat. „Apostoli” kötelességemnek érzem, hogy átadjam, amit az úttól kaptam. Nyújtsd a kezed!

Járd végig velem az El Camino-t! – hogy aztán, felbátorodva, majd magad is, igaziból nekivágj!

forrás: http://www.obudaitarsaskor.hu/

Papp János

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr121808580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása