Tudósító 2010.01.03. 10:24

Almababa

Tudják, hogy mi az a  Babaklinika? A Múzeum körúton találhatjuk meg azt a bolthajtásos üzletet, ahol beteg babák és mackók gyógyításával foglalkozik Berényi Zsuzsa és lánya Barta Judit. A vállalkozást Berényi Zsuzsa nagymamája alapította, így négy generáció tudása, tapasztalata áll a babák és gazdáik szolgálatában.

A kis üzlet nem sokat változott az ötvenes évek óta. A régi, szinte már múzeumba illő hagyományos pult, a százéves Singer varrógép, mind a múltról mesélnek.

Minap ott jártam, mert emlékeztem, hogy láttam náluk valamikor Almababát. Hogy mi az az Almababa? A feje különlegesen kikészített almából készül. Olyan mint egy ráncos arcú kofa, aki a portékáját kínálja. Nekem meg pont ilyen kellett, egy kedves rokonom születésnapi ajándékának. Hiába kerestem a "gugli"-ban, nem bukkantam a nyomára, de még a Babaklinika honlapján sem. Így elmentünk és kiderült, hogy még készítik, de csak rendelésre. Megrendeltük, elhoztuk és lefényképeztem. Most közkinccsé teszem a képeket, mert megérdemlik. A baba is, és Berényi Zsuzsa a készítője is, aki kézzel hímezte a ruháját, nagy szeretettel.

Íme a képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr761641326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása