Összefüggő budai villamoshálózat kiépítése, a Szabadság híd közvilágításának problémái, a Margit híd felújításának csúszása, zajvédő fal az M3-as bevezető szakasza mellé, ezek voltak a fő témái a főpolgármesteri kabinet keddi ülésének.
Áprilisban köthetik meg a támogatási szerződését az úgynevezett budai fonódó villamosközlekedés kiépítésének, többek között erről tárgyalt keddi ülésén a főpolgármesteri kabinet. A belső budai térség villamosközlekedését javító beruházáscsomag 5,5 milliárd forint értékű uniós támogatásáról március elején született kormánydöntés.
A fejlesztés keretében a 19-es, a 41-es és a 61-es villamosvonal meghosszabbításával átjárható, összefüggő villamoshálózatot hoznak létre. Óbudáról a Bécsi út- Frankel Leó utca - Margit krt - Moszkva tér - Alkotás utca - Móricz Zsigmond körtér útvonalon a 61-es villamos, a Bécsi út - Frankel Leó utca - Bem rakpart - Gellért tér - Kelenföldi pályaudvar útvonalon a 19-es villamos, a Bécsi út - Frankel Leó utca - Bem rakpart - Gellért tér - Fehérvári út - Kamaraerő útvonalon a 41-es villamos közlekedik majd. A kerületi és más hatósági engedélyek beszerzése után idén ősszel írható ki a kivitelezői tender, 2010 tavaszán pedig elindulhat a vágánykapcsolatok kiépítése.
A főpolgármesteri kabinet tárgyalt a Szabadság híd közvilágításának közbeszerzési problémáiról és a Margit híd felújításának legalább egy hónapos csúszásáról is. A Szabadság híd közvilágítására kiírt tendert szerdán a bírálóbizottság újratárgyalja. A felújított Szabadság hidat május végén adják át a forgalomnak.
index.hu
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vélemények, hozzászólások