Én annyira vártam! Kimentem a lakótelep parkjába - ahonnét a tüzijátékot szokta nézni az utca -, hogy amikor minden elsötétül, jól lássam a csillagokat! Azt hittem sokan leszünk, de egyedül voltam  Álltam a korlátra könyökölve és már vagy öt perc is eltelt, mire észrevettem, hogy lekapcsolták a villanyt! Semmi sem történt, mert sem a közvilágítást nem kapcsolták ki, sem a mögöttem lévő lakásokban nem oltották le a villanyokat. Csak a díszvilágítás sötétült el.

Ha legalább pár percre megteszik, láthattam volna a csillagokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyokautca.blog.hu/api/trackback/id/tr291032444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása